Neler yeni
Bluetooth Rehberi

Merhaba Forumumuza Hoşgeldiniz. Konu açmadan önce aşağıdaki ↓↓↓↓ konuyu mutlaka OKUYUN ! 😉 iyi forumlar... https://bluetoothrehberi.com/konu/forumda-konu-acarken-dikkat-etmeniz-gerekenler.350/

EnesOZEN

Administrator
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
883
Tepkime puanı
349
Puanları
63
Merhaba bu konu altıda Haylou T15 ile ilgili sorunları, kullanıcı deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. (y)


 
Son düzenleme:

EnesOZEN

Administrator
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
883
Tepkime puanı
349
Puanları
63
haylou t15 mi yoksa blitzwolf bw-fye7 mi
Her iki modeli de kullanan arkadaşlar varsa -/+ yönleriyle bilgilerini paylaşabilir mi ? ☺
Öncelikle iki modelde fiyatına göre güzel ,
t15 espirisi büyük pil kapasitesi ve ekstra oyun modu olması
fye 7 çift sürücülü daha gür ve basslı bir sese sahip olması yani ses performansı olarak
şüphe götürmeyecek şekilde fye 7 önde
 

Mustafa9112tr

Demirbaş üye
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
123
Tepkime puanı
8
Puanları
18
Merhaba Haylou T15 Detaylı inceleme gt1 ve gt1 pro ile karşılaştırma vs videosu ile beraberiz.

ÇEKİLİŞ ŞARTLARI VİDEONUN SABİTLENEN YORUMUNDA(y)

Abi gecikme farkını da göstersen iyi olur.Birde arkadan sonses müzik açıp konuşmayı dene ki nekadar gürültü aldığını öğreniririz.☺
 
Son düzenleme:

Mustafa9112tr

Demirbaş üye
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
123
Tepkime puanı
8
Puanları
18
gecikme farkı derken ? son ses müzik açsam apple airpods ile bile ne dediğimi anlayazlar 😉 @Mustafa9112tr
Abi demek istediğim bir silah tıklama oyunu indirecen sırayla gecikmeyi test edicen yavaş modda. Bir tane kanalda gördüydüm yardımcı oluyor merak edenler için. Müzik değilde trafik sesi vb. olabilir ve ses seviyesi %70 de falan olursa nekadar gürültü aldığını öğreniririz.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhabalar Haylou T15 ile QCY T5 arasında bir tercih yapacak olsanız hangisini şeçerdiniz? Tabi ben Pubg oynarken kullanacağım.
 

EnesOZEN

Administrator
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
883
Tepkime puanı
349
Puanları
63
Arkadaşlar haylou t15 marka bt kulaklık kullanıyorum ama ses kesik kesik, kopuk kopuk geliyor. Bu sorun sadece BİLGİSAYARDA kullanırken başıma geliyor.

Bt sürücülerini kaldırdım, driver booster aracı ile tekrardan kurdum ama bir değişme olmadı.

Bir bilgisi olan var mı?
Aşağıdaki videoda bahsettiğim gibi tws ler normalde pek verimli çalışmıyor tws ler ile çözüm farklı bir bluetooth aparatı alıp denemek

@Serdaraltas Ekstra bir bataryaya ihtiyacınız yoksa t15 almanıza gerek yok ses kalitesi olarak benzerler
 

mandepxl

Isınmaya Başlayan Üye
Katılım
24 Nis 2020
Mesajlar
22
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Aşağıdaki videoda bahsettiğim gibi tws ler normalde pek verimli çalışmıyor tws ler ile çözüm farklı bir bluetooth aparatı alıp denemek

@Serdaraltas Ekstra bir bataryaya ihtiyacınız yoksa t15 almanıza gerek yok ses kalitesi olarak benzerler
Ama ses yüksekliği olarak 1.sırada demiştiniz. Ben Qcy alacaktım ama sizin inceleme sonrası t15 e döndüm, 200 liraya düşmesini bekliyorum. Değmez mi aradaki farka, yüksek ses seven biriyim. Boyutları o kadar küçük seylere insanın fazla para veresi gelmiyor.
 

EnesOZEN

Administrator
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
883
Tepkime puanı
349
Puanları
63
QCY de yeterli ses seviyesi olarak , t15 in son sesi çok yüksek dinleyemezsiniz son seste @mandepxl
ekstra bataryaya ihtiyacınız yoksa t5 yeterli
 

ukulele

Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
hocam ben de qcy t5 ile haylou t15 arası kalmış ve bu tarz kulaklıklar ilgili videolarınızın da bir kaçını izledim. kulaküstü jbl t500bt veya boyle bişey ve e45bt var ama çok başımı ağrıtıyorlar sizce haylou t15 de böyle bir sıkıntı olur mu ve spor için sizce iyimidir ve son olarak bu özellikleri qcy t5 de taşıyor mu ? çok teşekkür ederim hocam. kolay gelsin videolarınızdaki incelemer de 12den vuran türden. iyi günler.
 

EnesOZEN

Administrator
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
883
Tepkime puanı
349
Puanları
63
@ukulele merhaba bi üst mesajda sorunuzun cevabı mevcut ;)
jbl 500bt bendede var 10dk dan sonra takamıyorum kafamı sıkıyor ;) tws ler daha konforlu
 

ukulele

Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
@ukulele merhaba bi üst mesajda sorunuzun cevabı mevcut ;)
jbl 500bt bendede var 10dk dan sonra takamıyorum kafamı sıkıyor ;) tws ler daha konforlu
anladım hocam sağolun konfor bakımından farketmiyor o zaman biraz isteğe bağlı sanırım. Teşekkür ederim kolay gelsin.
 

yasinlive

Üye
Katılım
2 May 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
bu model mi kz s1 mi daha mantıklıdır bilgisayarda oyun ve telefondan müzik için
 

EnesOZEN

Administrator
Yönetici
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
883
Tepkime puanı
349
Puanları
63
s1 denemediğim için bir şey demem zor s1d modelinin sesi buna göre daha temiz, bu modelin esprisi power bank olması @yasinlive
 

raitaro

Üye
Katılım
11 May 2020
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
1
haylou T15 e cok ısındım 150 lira civarlarında bişey alacagıma 230 liraya bunu alırım düşüncesi mantıklı geldi.gaming özelliği oldugu için ve küçük mikrofon uzantısı için. haylou gt1 gibi cihazlarla kıyaslama videonuzu izledigimde telefon görüşme sesi bir tik daha iyiydi o yüzden çekici geliyor ama kutusunun boyutu gözümde büyüyor. redmi airdots kullanıyordum öncesinde. aynı kulaklık daha minik kutuda olsa direkt alırdım. Haylou T15 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum kutusunun boyutu günlük kullanımda rahatsız ediyor mu ?
 

Furkane154

Üye
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
peki sizce gr1 plus mı t15 mi desem ben gt1 plusın ses şiddetinden oyun modu olamamasından dışarıya daha çok ses verdiğinden dolayı istemiyorum fakat t15 ide kaba bir kutuya sahip olmasından kulaklıkların şarjının çabuk bitmesinden ve ses kalitesinin gt1 plus a göre farkedilir seviye düşük olduğundan onun dışında t15 in batarya şarj göstergesi çok ergonomik gözüküyor ve bataryası yükske olduğundan daha geleğeceğe dayalı bir kulaklıklığa benziyor mesela haylounun her ürettiği kulaklık 50 kere şarj deşarj yapıyosa gt1 plus la t15 in arasında 7 kat fark la t15 daha fazla dayanır e bh seferde gt1 plusın sadece kulaklıkları birazda olsa önde ve gt1 plus 40 5ü tl daha ucuz bilgim yanlışsa düzeltip bana hangisi konusunda öneride bulunur musunuz
 

brnk

Üye
Katılım
13 May 2020
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba diğer konuda da yazmıştım haylodu t15 hakkında kutuda led ışığı yok sahtemi diye. Şarjdan söktüm varmış led 3 tane yandı bi an için şimdi tekrar şarj durumunu öğrenmek için ne yapmam gerekiyor tam olarak kutuyu aç kapa yapıyorum ledler yanmıyor ?



 

Furkane154

Üye
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba diğer konuda da yazmıştım haylodu t15 hakkında kutuda led ışığı yok sahtemi diye. Şarjdan söktüm varmış led 3 tane yandı bi an için şimdi tekrar şarj durumunu öğrenmek için ne yapmam gerekiyor tam olarak kutuyu aç kapa yapıyorum ledler yanmıyor ?



bence hiç şarjı yok şuan baksana kulaklıklarda şarj olmuyor
 
Üst